Ładowanie
0%
stars
stars
stars
stars
stars
stars
stars
planeta
galaktyka
asteroida
lines
comet
comet

ROAS 3300% w branży meblowej!

Współpraca z naszym klientem, który jest producentem mebli do salonów kosmetycznych była od samego początku bardzo owocna. Przedstawione case study podsumowuje ostatnie 12 miesięcy współpracy. 

W działaniach, które opisujemy połączyliśmy siły Meta Ads (dawniej Facebook Ads) oraz działań organicznych na TikTok (o tym więcej przeczytasz w osobnym case study).

33

średni miesięczny ROAS

Z takim średnim współczynnikim zwrotu z inwestycji pracujemy!
1.82

miliona zł sprzedaży

Tyle wygenerowaliśmy sprzedaży.
61

tysięcy zł budżetu reklamowego

Takim budżetem dysponowaliśmy przez cały okres współpracy.
Jaki był nasz cel?

Zwiększenie efektywności kampanii reklamowych!

Przed naszą agencją postawiono zadanie polegające na zwiększeniu sprzedaży poprzez kampanie reklamowe w Social Mediach. W tym celu wybraliśmy Facebook i Instagram jako idealne i najtańsze środowiska, gdzie efektywnie dotrzemy do grupy docelowej (kobiety, właścicielki salonów kosmetycznych w wieku 24-47).

Skupiliśmy się na generowaniu konwersji, opracowując strategię opartą na silnym wizerunku marki klienta. Kampanie zostały podzielone według etapów lejka sprzedażowego, z różnymi komunikatami dla prospektingu i remarketingu.

Dodatkowo współpracowaliśmy z influencerami, którzy wzmacniali rozpoznawalność marki i wpływali na społeczny dowód słuszności oferty naszego klienta. Dzięki temu zbudowaliśmy spójny i skuteczny przekaz, który pozwolił na osiągnięcie wysokich rezultatów sprzedażowych. Nasze działania pozwoliły na zwiększenie liczby klientów i efektywności kampanii.

Rozwiązanie

Zgodnie z założeniami kampanie reklamowe oparliśmy o działania w Meta Ads (kiedyś: Facebook Ads). Po analizie grupy docelowej okazało się, że najważniejszą target grupą są kobiety w wieku 24-47, które w czynny sposób użytkują Facebook i Instagram. 

Tworząc kampanie reklamowe podzieliliśmy je według klientów, które markę znają oraz tych, którzy z marką nie mieli wcześniej styczności. W tym celu stworzyliśmy osobne kreacje oraz treści reklamowe. W pierwszym okresie współpracy stosunek budżetu w kampaniach remarketingowych do nowych klientów był na poziomie 60:40 (gdzie 60% to kampanie remarketingowe). Decyzję tę podjęliśmy, ponieważ dla klienta od pierwszego dnia współpracy z nami było bardzo ważne, aby kampanie reklamowe oraz praca agencji sama spłacała się z działań, które są realizowane przez agencję.

Bardzo szybko okazało się, że stosunek ten został przemianowany do poziomu 30:70. Obecnie poza akcjami specjalnymi zwiększamy budżety reklamowe w obszarze nowego klienta, dzięki czemu nasz klient powiększa swoją bazę nowych użytkowników swoich produktów.

Wykonane usługi
Facebook Ads
TikTok Ads
Prowadzenie Facebook
Prowadzenie Tiktok
Prowadzenie Instagram
01

Stworzenie strategii sprzedaży

Jednym z najważniejszych elementów, które kryją się za bardzo dobrym wynikiem sprzedażowym było stworzenie przemyślanej strategii sprzedażowej. Przed rozpoczęciem działań prowadziliśmy warsztaty z naszym klientem, dzięki którym dowiedzieliśmy się więcej o produkcie, a przede wszystkim o grupie docelowej. Na podstawie tych informacji dobraliśmy odpowiednie kanały komunikacji i sprzedaży przy odpowiednim, założonym budżecie reklamowym. 

02

Jasna komunikacja w grupach

03

Silna marka

Podsumowanie współpracy

Aby osiągnąć sukces na w Meta Ads (Facebook Ads) należy zrozumieć grupę docelową oraz preferencje i oczekiwania użytkowników, a następnie dostosować treści i podejście do komunikacji z nimi!

Oto kilka współczynników, które świadczą, iż działania reklamowe realizowane dla klienta opisywanego w case study można uznać za udane: 

0.79 zł

Średni koszt za kliknięcie

Niski średni koszt pozyskania kliknięcia (CPC) na stronę www jest istotny, gdyż pozwala na efektywniejsze wykorzystanie budżetu reklamowego. Przy niższym CPC, więcej użytkowników odwiedza stronę, zwiększając szanse na konwersje. Oszczędności z niższych kosztów można przeznaczyć na dodatkowe kampanie czy optymalizację istniejących.

1.65%

Średni CTR

Wysoki współczynnik CTR (Click-Through Rate) na stronę www jest ważny, gdyż świadczy o skuteczności reklamy w przyciąganiu uwagi odbiorców. Im wyższy CTR, tym więcej osób klika na reklamę, co zwiększa ruch na stronie i potencjalne konwersje. Dobrze dobrane treści i grafiki reklamowe wpływają na zainteresowanie, a wyższy CTR przekłada się na lepsze wykorzystanie budżetu reklamowego.

35 000

Wielkość grupy docelowej

Analizując dane wspólnie z klientem, zidentyfikowaliśmy grupę 35 000 osób jako potencjalnych właścicieli salonów kosmetycznych. Ta selekcja opiera się na dokładnym badaniu profilu demograficznego, zainteresowań i zachowań, co pozwoliło nam zoptymalizować kampanię reklamową pod kątem skuteczności i efektywności kosztowej.

Przykładowe realizacje

Video
Grafika

Zapytaj o ofertę