To nie nowość, że na TikToku rozpoczyna się każdy nowy trend, dlatego marki budują swój wizerunek również na tej platformie.
Klient, który po rocznej współpracy z nami odniósł sukces to jedna z najpopularniejszych galerii handlowych w Polsce. To właśnie w tym miejscu sztuka i kultura łączy się ze sklepami oraz licznymi atrakcjami.
Podejmując się tego zadania, naszym głównym celem było dotarcie z informacją dotyczącą usług i oferty sklepów do jak największej liczby odbiorców z generacji Z, czyli osób urodzonych w latach 1995-2010. Chcieliśmy zrozumieć ich potrzeby, zainteresowania i oczekiwania, aby zoptymalizować strategię marketingową i wzmocnić pozycję naszego klienta na rynku.
Prowadząc profil w mediach społecznościowych, dążono do stworzenia unikatowego wizerunku, który przyciągnie uwagę młodszych klientów i zachęci ich do interakcji z marką. Wykorzystano kreatywny content, promocje, a także angażujące kampanie, które pozwoliły na budowanie społeczności wokół sklepu.
W efekcie naszych działań, ambicją było, aby nasz klient stał się nie tylko najpopularniejszym profilem wśród tego typu miejsc w Poznaniu, ale i w całej Polsce.
Po przeprowadzonej przez nas analizie, zdecydowaliśmy się na działanie na portalu TikTok, który współcześnie jest najbardziej efektywną formą dotarcia do użytkowników generacji Z.
Ważny był też oczywiście dobór aktorów i adekwatnych treści w dynamicznie zmieniających się trendach, które rządzą tym medium. Na profilu prezentowaliśmy codzienne sytuacje, trendy, relacje z wydarzeń, typy ludzi i ich zachowania, ale także szereg akcji specjalnych zachęcających odbiorców do odwiedzenia tego miejsca.
Wykonane usługiWiększość trendów na TikToku trwa krótko, co oznacza, że nagrywanie treści związanych z nimi wymaga szybkiego działania i kreatywności! Tego rodzaju publikacje przyciągają nowych użytkowników i pomagają w zyskaniu popularności na platformie!
Aby osiągnąć sukces na TikToku należy zrozumieć charakter platformy oraz preferencje i oczekiwania użytkowników, a następnie dostosować treści i podejście do komunikacji z nimi!
Działania na TikToku wymagają odpowiedniej strategii ze względu na specyfikę platformy i jej użytkowników. Oto kilka powodów, dla których ważne jest, aby mieć dobrą strategię działań na TikToku:
TikTok to platforma, gdzie krótkie filmy cieszą się ogromną popularnością. Użytkownicy oczekują wciągających, interesujących treści, co zmusza twórców do wykorzystania kreatywności i umiejętności przyciągania uwagi. Sukces na TikToku opiera się na szybkim zrozumieniu trendów i dostosowywaniu się do nich.
Algorytm TikToka jest złożony i dynamiczny, co stawia przed marketerami wyzwanie opracowania odpowiedniej strategii. Kluczowe jest zrozumienie, jak algorytm działa oraz jak efektywnie wykorzystać jego możliwości. Sukces na platformie zależy od analizy danych, reagowania na trendy i dostosowywania treści do oczekiwań odbiorców.
Działania na TikToku powinny być zgodne z celami biznesowymi. Marketerzy muszą opracować odpowiedni plan i strategię, aby efektywnie wykorzystać platformę do osiągnięcia celów, takich jak wzrost sprzedaży czy budowanie świadomości marki, dostosowując treści do potrzeb i oczekiwań odbiorców.