Prowadzenie TikToka

Jako agencja zajmująca się social media nie mogliśmy przeoczyć popularności jednego z nowych graczy - TikToka. Rosnące zainteresowanie tym medium sprawia, że prowadzenie TikToka staje się bardzo wartościowym narzędziem marketingowym.

TikTok różni się od innych mediów społecznościowych i często wymaga więcej czasu. Dzięki współpracy z agencją otrzymujesz gwarancję skuteczności prowadzonych działań i kompleksową obsługę platformy. Warto zastanowić się nad wariantami, które możemy Ci zaoferować: 

  1. Własny kanał Twojej marki na platformie
  2. Influencer marketing, czyli product placement u innych twórców.

Jako agencja pomagamy wybrać opcję najbardziej odpowiednią dla Twojej branży i specyfiki działań. Produkty i usługi wykorzystujące marketing na TikToku zyskują dużą liczbę nowych konsumentów, jak również (dzięki interesującym materiałom) ogromny zasięg organiczny. Zanim zaczniemy prowadzenie TikToka dla Twojego biznesu, podejmujemy szereg kroków, które pomogą nam jak najlepiej przygotować strategię działań i plan publikacji.

Prowadzenie TikToka, a Twoja branża

Gastronomia, fitness, uroda — dla każdego znajdziemy sposób na odpowiednią reklamę. Treści umieszczane na platformie powinny być odpowiednio dopasowane i spójne z komunikatami reklamowymi, które umieszczasz w innych mediach społecznościowych.

Grupa docelowa

Badając grupę odbiorców Twojego produktu, weźmiemy pod uwagę m.in. ich wiek, płeć i zainteresowania. W ten sposób będziemy pewni, jak komunikować się z obecnymi i przyszłymi klientami.

Strategia

Następnie podejmujemy działania w celu wypracowania sposobu tworzenia materiałów na platformę. Przy product placement tworzymy brief i listę wyselekcjonowanych twórców, których angażujemy w stworzenie reklamy. W przypadku dedykowanego profilu — to moment przygotowania pomysłów na komunikację i strategię działań. Indywidualne podejście pozwala nam wypracować kreatywny, a co najważniejsze indywidualny sposób przekazu dla Twojej marki.

Content

To moment, w którym ustalamy, jakie treści będziemy publikować. Tworząc plan, bierzemy pod uwagę branżę, grupę i cel. Prowadzenie TikToka może skupiać się na produkcie lub usługach. Przy współpracy z influencerami podejmujemy się również kontroli przygotowanych przez twórców materiałów. Nadzorujemy i reagujemy na zainteresowanie naszymi treściami. Po przeprowadzeniu analizy wiemy, jaki content jest najbardziej skuteczny. W tym momencie wybieramy też hashtagi, które w dużej mierze decydują o zasięgach filmów na TikToku.

Prowadzenie TikToka na odległość

Chociaż Golden Guy swoją główną siedzibę ma w Poznaniu, prowadzimy wiele projektów zdalnie. Możemy zaprosić Cię do siebie lub przyjechać do Twojej firmy, a w przypadku braku takiej możliwości — umówić spotkanie online. Po ustaleniu metod działania, wiele kwestii związanych z prowadzeniem TikToka możemy ustalać na odległość. Na koniec miesiąca przedstawimy Ci również raport z podjętych działań. Pozwoli to na kontrolowanie efektów.

Jeśli nadal nie jesteś pewien, skontaktuj się z nami. Przyjrzymy się Twojej marce i przedstawimy możliwości marketingu na TikToku dla Twojej branży. Odkryj z nami nowe możliwości rozwoju firmy!

 

Najnowsze artykuły, które musisz przeczytać ;)

VIEW ALL -
TOP