Czas na pokazanie TikTokowych realizacji naszego klienta, który jest producentem mebli i akcesoriów dla branży beauty, w trosce o zdrowie stylistek i klientek.
Produkty prezentowane przez firmę w bardzo atrakcyjny sposób, otworzyły wiele możliwości, w zakresie budowania wizerunku marki na TikToku.
W tym przypadku naszym celem było dotarcie z komunikatem o szkodliwości pyłu wytwarzanego podczas stylizacji paznokci do stylistek i klientek salonów kosmetycznych. Chcieliśmy uświadomić, jakie elementy wpływają na bezpieczną pracę w salonie i podkreślić prestiż marki.
Skupiliśmy się na edukacji, informując o potencjalnych zagrożeniach dla zdrowia i przedstawiając praktyczne wskazówki dotyczące zabezpieczania miejsca pracy oraz korzystania z odpowiednich narzędzi i produktów minimalizujących ryzyko.
Promowaliśmy wartości marki, kładąc nacisk na dbałość o zdrowie i bezpieczeństwo pracowników branży kosmetycznej. Prezentowaliśmy markę jako odpowiedzialną, troszczącą się o dobro stylistek i klientek, wzmacniając jej prestiż i kreując pozytywny wizerunek w oczach odbiorców.
Po przeprowadzonej burzy mózgów z klientem, zdecydowaliśmy się na wprowadzenie brand hero, czyli “stylistki idealnej”, która doskonale wie, jak postępować i jakiego sprzętu używać, aby jej klientki mogły czuć się bezpiecznie i wiedzieć, że są w najlepszych rękach!
To działanie nie tylko pomogło nam we wzmocnieniu wizerunku marki, ale również wpłynęło na to, że znacząco obniżył się wiek osób, kupujących produkty do swojego salonu. W tym przypadku zależało nam również na materiałach rozrywkowych, z którymi osoby z branży mogłyby się utożsamić!
Wykonane usługiGdy firma jest liderem na rynku w określonej branży, bohater marki pełni rolę emocjonalnego buforu, który wyzwala określone wrażenie i opowiada historię na temat produktów.
Aby osiągnąć sukces na TikToku należy zrozumieć charakter platformy oraz preferencje i oczekiwania użytkowników, a następnie dostosować treści i podejście do komunikacji z nimi!
Działania na TikToku wymagają odpowiedniej strategii ze względu na specyfikę platformy i jej użytkowników. Oto kilka powodów, dla których ważne jest, aby mieć dobrą strategię działań na TikToku:
TikTok to platforma, gdzie krótkie filmy cieszą się ogromną popularnością. Użytkownicy oczekują wciągających, interesujących treści, co zmusza twórców do wykorzystania kreatywności i umiejętności przyciągania uwagi. Sukces na TikToku opiera się na szybkim zrozumieniu trendów i dostosowywaniu się do nich.
Algorytm TikToka jest złożony i dynamiczny, co stawia przed marketerami wyzwanie opracowania odpowiedniej strategii. Kluczowe jest zrozumienie, jak algorytm działa oraz jak efektywnie wykorzystać jego możliwości. Sukces na platformie zależy od analizy danych, reagowania na trendy i dostosowywania treści do oczekiwań odbiorców.
Działania na TikToku powinny być zgodne z celami biznesowymi. Marketerzy muszą opracować odpowiedni plan i strategię, aby efektywnie wykorzystać platformę do osiągnięcia celów, takich jak wzrost sprzedaży czy budowanie świadomości marki, dostosowując treści do potrzeb i oczekiwań odbiorców.